vrouwen versieren banner
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Daten met ex-buurmeisje.. (lang niet meer intiem gesproken)

Nieuwe Versierder

Question Daten met een bekende.. (lang niet meer intiem gesproken)

Beste heren,
    Graag zou ik jullie visie willen horen over hoe jullie het volgende verhaal zouden aanpakken:
    Mijn ouders zijn gescheiden en mijn vader woont nog in het huis waar ik ben opgegroeid. Daarnaast woont een leuke jongedame die ik heb zien opgroeien. De laatste jaren hebben we eigenlijk weinig tot geen contact meer, ik woon immers niet meer daar. Heb haar wel op facebook maar doe er weinig mee. Ze is een erg knappe en sociale meid en ik hoorde dat ze weer vrijgezel is, alhoewel ze haar ex nog wel ziet. Ik wist dat ze in een winkel werkte en toevallig moest ik daar ook iets kopen. Ik liep naar binnen en zag haar iets uitpakken waarop ik enthousiast haar naam riep en we even over kort hebben gepraat over hoe het nu is. Ik was oprecht geïnteresseerd toen ik haar weer zag. Terwijl ik dit deed pakte ik mijn mobiel en vroeg ik wat haar huidige nummer was. Ze gaf me haar nummer en daarna ben ik er vandoor gegaan. Ik zei nog wel van spreek je snel maar deze afsluiter had beter gekunt.. :S

Nu heb ik dus haar telefoonnr en zou ik graag met haar willen daten, gewoon om te kijken of er nog een klik kan ontstaan. Wat ik het moeilijke vind is dat mijn moeder met haar nog wel contact heeft en ik dus geen blauwtje wil lopen. Ik wil niet de interesse wekken dat ik een relatie maar wil, maar gewoon wil bijkletsen over hoe het nu is. Stiekem hoop ik natuurlijk dat er meer uit voorkomt..
    Wat kan ik nu het beste doen? Haar whatsappen en daarna vragen of ze op een doordeweekse avond wat wilt gaan drinken? Mijn weekend is immers 'volgeboekt'. ;-) En moet ik haar ophalen of laat ik haar naar het station komen? Ik wil niet te 'lief' overkomen..

Sowieso ben ik geen dater en zal dit dan mijn eerste date worden sinds lange tijd.

Graag jullie reacties.
    Bedankt

Het boek heb ik overigens gedownload en ga ik morgen op mijn gemak doorlezen. :-)Roy
    Laatst gewijzigd door GeForce; 26 december 2011 om 13:26

Banned
    Je hoopt stiekem dat er meer uit komt, dan moet je niet overkomen alsof je alleen wil bijkletsen. Bedenk wat je met haar wil. Sex? Of een goede vriendin erbij? Ik neem aan sex/relatie. Je zult haar dan niet moeten whatsappen maar bellen en een afspraak voor een date maken. Klinkt misschien eng maar je zult door de zure appel heen moeten bijten als je succes bij haar wil boeken....

Administrator
    Je moet haar inderdaad bellen.
    Aangezien je moeder haar kent begrijp ik dat je het veilig wilt spelen.
    Je kunt als vrienden afspreken en zonder verbaal je intenties duidelijk te maken testen of ze aangetrokken tot je is.
    Laat ze het toe als je haar aanraakt of zet ze een stap terug, etc.

Hier is nog een artikel van Oscar over dit onderwerp
    7 GEHEIME Interesse Signalen Van Vrouwen | Vandaag Vrouwen Versieren

Hoe jullie naar de afgesproken locatie gaan hangt natuurlijk van de locatie af.
    Als jullie bij haar in de buurt gaan doen en jij een auto heeft maar zij niet dan kan je net zo goed even langs haar huis rijden.

maar in principe is het het beste als jullie evenveel tijd nodig hebben om bij de locatie te komen.

Als het gewoon een afspraak "als vrienden" doe dan iets wat jullie allebei leuk vinden om te doen.
    Is er iets dat jullie beide leuk vinden?
    Als je niks kunt bedenken kan je ook gewoon wat gaan drinken in de stad.

Als je denkt dat ze ook aangetrokken tot jou is kan je het non verbaal laten escaleren tot je zeker weet dat ze aangetrokken tot je is.

Jonathan

Nieuwe Versierder
    Zo even een update; na de kerst gaan we in de stad wat drinken. Ze whatsapte me gisterenavond. Ik was even versteld want had haar al weer enkele weken niet gesproken. Tijdens het chatten gezegd van 'laten we na de kerstdagen wat gaan drinken om even bij te kletsen'. Hierop zei ze 'ja is goed'.

Een vraag aan jullie is of ik over relaties moet praten? Is het verstandig om haar (indirect) uit te horen hoe het met haar (ex)vriend gaat of moet ik doen alsof mijn neus bloedt en haar zien alsof ze vrijgezel is. Want als ik niet weet of ze een halve relatie met iemand heeft, dan voelt ze zich ook minder een slet als ze op mijn signalen ingaat.

Ik probeer er gewoon een leuke avond van te maken en lichamelijk contact met haar te krijgen dmv aanrakingen. Of zeggen jullie, ben direct en laat je intenties zien?
    Laatst gewijzigd door GeForce; 26 december 2011 om 13:26

Banned
    Ik had je niet laten tegenhouden doordat ze misschien een vriend heeft. Wie weet vind ze jou wel veel leuker.

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten