Beste heren,
Graag zou ik jullie visie willen horen over hoe jullie het volgende verhaal zouden aanpakken:
Mijn ouders zijn gescheiden en mijn vader woont nog in het huis waar ik ben opgegroeid. Daarnaast woont een leuke jongedame die ik heb zien opgroeien. De laatste jaren hebben we eigenlijk weinig tot geen contact meer, ik woon immers niet meer daar. Heb haar wel op facebook maar doe er weinig mee. Ze is een erg knappe en sociale meid en ik hoorde dat ze weer vrijgezel is, alhoewel ze haar ex nog wel ziet. Ik wist dat ze in een winkel werkte en toevallig moest ik daar ook iets kopen. Ik liep naar binnen en zag haar iets uitpakken waarop ik enthousiast haar naam riep en we even over kort hebben gepraat over hoe het nu is. Ik was oprecht geïnteresseerd toen ik haar weer zag. Terwijl ik dit deed pakte ik mijn mobiel en vroeg ik wat haar huidige nummer was. Ze gaf me haar nummer en daarna ben ik er vandoor gegaan. Ik zei nog wel van spreek je snel maar deze afsluiter had beter gekunt.. :S
Nu heb ik dus haar telefoonnr en zou ik graag met haar willen daten, gewoon om te kijken of er nog een klik kan ontstaan. Wat ik het moeilijke vind is dat mijn moeder met haar nog wel contact heeft en ik dus geen blauwtje wil lopen. Ik wil niet de interesse wekken dat ik een relatie maar wil, maar gewoon wil bijkletsen over hoe het nu is. Stiekem hoop ik natuurlijk dat er meer uit voorkomt..
Wat kan ik nu het beste doen? Haar whatsappen en daarna vragen of ze op een doordeweekse avond wat wilt gaan drinken? Mijn weekend is immers 'volgeboekt'. ;-) En moet ik haar ophalen of laat ik haar naar het station komen? Ik wil niet te 'lief' overkomen..
Sowieso ben ik geen dater en zal dit dan mijn eerste date worden sinds lange tijd.
Graag jullie reacties.
Bedankt
Het boek heb ik overigens gedownload en ga ik morgen op mijn gemak doorlezen. :-)Roy

Met citaat reageren