vrouwen versieren banner
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Carnaval

Junior Member

Carnaval

Ik heb op de laatste dag van carnaval iets meegemaakt wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt: Ik kom in een keer in contact met twee meiden. die heel erg geil waren. we hadden amper wat gezegd, alleen maar wat gekust met beide dames en ze wilde een trio met mij.

Even later gingen we wat afpreken wat erg wazig ging. Daarvoor had ik ze nog even gezien er zat er een gewoon aan mijn geslachtsdeel. Ik daarop gereageerd dat nog geen tijd was en haar hand weggehaald.

Even later kwam die andere naar mij toe om weer wat af te spreken. Ik wilde eerst zoenen om de zien of wel serieus was. Dat kon niet binnen uiteraad. Toen hebben we buiten even gezoend. Daar kwam ik erachter dat ze dronken was. En daar gaf ze aan dat ze seks met me wilde hebben. Maar dat het alleen niet mogelijk was omdat ze bij haar zus bleef slapen en ze had een vriendje dus kon dat niet.

Toen Afscheid genomen en apart naar binnen gegaan. Maar nu zit ik met een aantal vragen:

Heeft iemand van jullie dit wel is ooit meegemaakt, hoor jullie verhalen ook graag.
    Waarom viel hun/haar oog op mij, Ze had me de dag ervoor gezien voor de eerste keer?
    Had ik ook meer aandacht moeten besteden aan de meid die aan mijn geslachtsdeel zat? En toen ze dat deed, hoe had ik daar op moeten reageren?
    Had ik ook met haar moeten zoenen en wat uit proberen te halen want ze sliepen nu uiteindelijk apart?
    Had ik nummers moeten regelen?
    En hoe het beste om te gaan met de luxe om ergens sex te hebben, omdat het bij mij niet mogelijk is en dit geval bij haar ook niet?

Wellicht kon ik het nog wel iets duidelijk vertellen, maar als er vragen zijn gewoon even stellen.

Ben benieuwd of jullie me kunnen helpen met mijn vragen En wat jullie verhalen zijn?

Junior Member
    Ook wat later op de avond spreekt een meisje mij in een keer aan en begint te klagen dat ze met de grootste lul ooit heeft staan zoenen.

Wat wil ze hiermee bereiken? En hoe zou je hier mee om kunnen gaan?

Member
    Tod,
    ik kan geen antwoord geven op jou vragen aangezien het er puur aan ligt wat jij wilde van die twee vrouwen.
    Als jij seks met ze had willen hebben had je alleen maar hoeven instemmen, en als je dat niet wilde had je ze alleen maar moeten afwijzen. Wat je dus uiteindelijk soortvan gedaan hebt.

Persoonlijk ben ik nooit zo van de dronken meisjes.. Die menen niks van wat ze doen en zijn volgende dag 'vergeten hoe leuk het was' of zoiets.
    Waarschijnlijk vielen ze op jou omdat je een leuke uitstraling hebt! Dat is positief!

Als je dan toch die seks had gewilt maar geen plek om de seks te hebben kan je altijd een vriend vragen of je even bij hem binnen kan, vaak zijn vrienden daar erg makkelijk in. Buiten dat is buitenseks ook helemaal niet verkeerd. Die spanning is erg leuk!

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten