+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: werk gerelateerd

Nieuwe Versierder

werk gerelateerd

Helloo Peepz,

Via deze discussie wil ik graag informatie/advies inwinnen over het volgende:

Via mijn werk heb ik regelmatig contact met een dame van een ander bedrijf. Soms spreken we elkaar 8x op een dag, soms 1x in de week. Iedere x als we elkaar spreken hebben we het over koetjes en kalfjes: jullie kennen het wel, hoe was jouw weekend? bla bla...

Sinds een aantal weken heb ik foto's van haar gezien, en wat blijkt? Ze is zeer aangenaam, erg mooi zelfs..

Ik zat erover na te denken, hoe kan ik dit het beste aanpakken? Want ik weet verder vrij weinig van der, ze gaat vaak op vakantie, ze is gek op paarden en ze vind haar werk leuk. Of ze een vriend heeft bijvoorbeeld dat weet ik niet..

Door onze telefoongesprekken heb ik wel het idee dat ze ook wel nieuwschierig is naar mij. Maar stel dat ik een poging waag om alleen al wat te gaan drinken enzo en ze wijst me af dan zou dit (wel ver gezocht hoor!) gevolgen kunnen hebben tussen de relatie van mijn bedrijf en haar bedrijf. Ook al weet ik dat dit ver gezocht is en dat het allemaal wel mee zou vallen vraag ik me toch af of ik actie moet ondernemen of dat ik het moet laten zitten voor wat het is.

Als ik wel actie ga ondernemen dan wil ik het goed aanpakken, dan wil ik bijna zeker weten dat het positief zal aflopen.

Mijn vragen zijn dus:

- Verstandig: ja/nee?
    - Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
    - Iemand die hetzelfde/soort gelijk heeft mee gemaakt? en hoe ben je er dan mee omgegaan?
    - Heb je goede tips voor me?

Ik ben niet verlegen aangelegd, ik heb/had nooit echt moeite met het versieren van vrouwen. De laatste tijd gaat het wel wat moeilijker moet ik eerlijk bekennen, daarom ben ik me gaan verdiepen in het onderwerp vrouwen verleiden/versieren.

Hopelijk kan jij/kunnen jullie me hiermee opweg helpen

Nieuwe Versierder
    Als de vakantie of het afgelopen weekend ter sprake komt kun je haar eventuele partner in het onderwerp brengen, wat vond je man van dat land,of wie rijd er? Of: lekker van het weekend met je man die film gekeken? (ik noem maar iets) En dan zegt ze wel: ik heb geen man (of juist wel) Maar een vriend, of ik ben vrijgezel.. Belangrijk is, dat je haar niet het idee geeft dat je vist, dus direct doorpraten in de sfeer van het gesprek (alsof het no big deal is)
    Laatst gewijzigd door roelieboelie; 19 april 2012 om 13:16

Nieuwe Versierder
    inmiddels kwam er ter sprake of wij geen fotos op onze site hebben,dit hebben we dus niet dus vroeg me mn facebook. ze heeft me ook toegevoegd. maar hoe nu verder? ze heeft geen vriend en ik wil haar echt versieren/ verleiden.. heeft iemand goede tips voor me hoe ik dit het beste aan kan pakken?

Actieve Versierder
    Beter kan toch niet? Als ze het in een gesprek bijvoorbeeld over een restaurant heeft ofzo waar je lekker kan eten (ik noem maar iets) Kun je daar op inspelen, probeer haar even aan dat onderwerp vast te houden en dan zou ik zeggen; Ik ben wel nieuwsgierig hoe dat daar smaakt, dan hopen dat zij zegt, laten we anders een keer samen eten daar. En anders geef je het zelf aan.

Het is maar een idee...

Nieuwe Versierder
    thnx jongens! ik ga is kijken wat er te halen valt, als er meer mensen tips hebben alles is welkom, leren kun je immers van iedereen

Actieve Versierder
    Goodluck!!

Actieve Versierder
    En hoe staat het er intussen mee? Ben wel benieuwd!

+ Reageren op discussie