Het rechtsstreeks vragen: Mag ik je telefoonnummer? Vind ik vaak een beetje lomp.
Welke tactiek gebruiken jullie?
Het rechtsstreeks vragen: Mag ik je telefoonnummer? Vind ik vaak een beetje lomp.
Welke tactiek gebruiken jullie?
Ik zou geen toestemming vragen, maar gewoon zeggen "wat is je nummer?" en er dan volledig vanuit gaan dat ze het gaat geven.
Je kunt ook je telefoon pakken, naar "contact toevoegen" gaan, haar naam intypen en dan de telefoon aan haar geven zonder iets te zeggen.
Gratis versiertips + eBoek:
http://vandaagvrouwenversieren.nl/gratis-versiertips
Producten overzicht:
http://vandaagvrouwenversieren.nl/producten
Had er gisteren nog eentje binnen 5 minuten geregeld. Ik heb misschien maar 10 zinnen tegen haar gezegt, daarna vroeg ik haar nummer terwijl ze mij aansprak![]()
Eerst oogcontact, ik was al met 3 meiden in het rokershok aan het praten (vriendinnen van elkaar). Dus ik trok haar aandacht al redelijk snel merkte ik (niet alleen bij haar, ook bij andere gozers en meiden in het rokershok, je ziet de meeste echt kijken van hoe doet hij het) dus ik ging oogcontact met haar zoeken. En toen zij ze (gebruik deze openingzin niet haha) dat mijn ogen boekdelen spraken, op gereageerd, ff voorgesteld, waar ze vandaan kwam en met wie ze was en gezegd dat ze nog iets meer moest oefenen met dansen om zo goed te worden als Shakira met een lach. Ze kon er wel om lachen en toen gaf ze haar nummer. Toen daarna eigenlijk niet meer veel gezegd haha. Was met de andere chicks bezig eerlijk gezegd, alhoewel zij ook echt lekker was.
Ahaha ok win win situatie zoals je het kan zegge:P netjes!
Ik zou met beginnen niet bang te zijn dat je het telefoon nummer niet krijgt..
Maak er niet een te groot punt van!
Nee, inderdaad, 't is maar een nummer. Die chick die me haar nummer gaf, die whatsappt me ook vaak onverwachts en vaak uit haar eigen. Misschien toch een keer bellen, aangezien op whatsapp al hele bijbelverhalen met haar heb, en dat terwijl ik haar maar 1 keer heb gezien.
Trouwens gister had ik dat ook met een ping, die had ik ook binnen 10 minuten. Ik was net binnen, ging muntjes halen bij de ingang van het café, wou helemaal naar achteren lopen naar de sigaretten automaat maar kwam intussen een paar bekende tegen, maak een praatje en er stond een chick bij die me al gelijk interessant vond denk gewoon omdat ik enthousiast over kwam. Ik was dus nog steeds niet bij de automaat aangekomen. Dus uiteindelijk aaangekomen bij de automaat, kwam ze alleen naar me toe (toen kon ik haar al zoenen volgens mij). Ik heb expres haar niet in het café gezoend, omdat er een andere chick was waar ik een oogje op heb en nog meer bekende dus moest voorzichtig zijn. Die waar ik een oogje op heb ging al gauw genoeg naar een andere tent, ze whattsappte dat ik ook daarheen moest komen, maar ik zei dat ik wat later kwam. Dus ik kijk op mijn telefoon voor de tijd en gelijk vroeg ze mijn telefoon nummer. Ik tegen haar gezegd dat ik naar die andere tent ging en dat ze moest pingen wanneer ze ging want ik wist dat ik haar in de pocket had haha. Zij pingt me om 3 uur ofzo en toen ben ik een stuk met haar mee naar huis gelopen en heb haar geregeld. Alleen bij zoenen gelaten uiteindelijk, maar ze was zeker nat aangezien ik de manier toepaste om haar op te geilen die hier op de site is geschreven. Ze begon nu al tegen me op te rijen.
Een heel verhaal weer van mij, sorry, maar voor de nieuwsgierige onder ons zoals Up & Down haha:P