+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13

Discussie: Online dates regelen wanhoop nabij

Nieuwe Versierder
    Been there, done it....enz.

Werkt niet voor mij, want ik ben teveel een gentleman, Thomas. Dat is ingebakken en wil er niet uit.
    Momenteel ben ik bezig mij van de puinhopen in mijn leven te ontdoen en weer rust te creëren. Van daar uit ga ik verder, maar eerst die rust herstellen.

Actieve Versierder
    Niet doen jongens geef geen cent meer uit aan dat soort sites het zijn oplichters die gewoon geld uit je willen rukken

Nieuwe Versierder

Datingsite

Inmiddels heb ik een datingsite gevonden waar het niet allemaal om geld gaat. Natuurlijk kun je credits kopen en gaat het dan allemaal wat sneller, maar ook zonder een cent te besteden krijg je om de week of zo een 'match' die zij dan natuurlijk voor je uitzoeken.

De profielcriteria die je kunt invullen zijn zeer uitgebreid en ook is er een 'afstanden' criterium.
    Tot slot kun je ook invullen wat je zoekt in een partner. Alles ziet er heel behoorlijk uit, ik heb ook al wat chats gehad en ook inmiddels iemand gevonden waar ik graag verder mee wil. Ik heb met haar 3 dates gehad die niet altijd even soepel verliepen maar wel prettig eindigden. (geen seks maar er is wel gezoend)
    Ik moet wel aangeven dat het op die site niet echt de bedoeling is je op te geven voor seksdating, het is allemaal wat duurzamer bedoeld.

De naam van deze site is PAIQ en je kunt het vinden onder Paiq.nl

+ Reageren op discussie