+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Gentse feesten

Versierder

Gentse feesten

Elk jaar wordt er in de stad Gent de zogenoemde Gentse feesten georganiseerd. Ik had vorige week 2 kerels leren kennen die nogal fel in pick-up zitten en zij wilden me wel wat bijleren. Die kans heb ik natuurlijk meteen genomen. Wat ik er wel nog moet bij zeggen is dat die 2 mannen ongelofelijk goed zijn en dat het nog wel even gaat duren voordat ik hun niveau bereik.

Ik had eerst besloten om met één van de 2 's middags te gaan daygamen. Hij had beeldmateriaal nodig dus ik heb zijn acties gefilmd. Hij heeft in zo'n 2 uur tijd 5 nummers bemachtigd. Ik zelf heb 2 approaches gedaan, de eerste was lastig en daar heb ik niet hard doorgeduwd. Mijn 2de approach was beter en vlotter. Ik zag een leuk meisje alleen op de rand van het kanaal zitten en besloot om haar aan te spreken. Ze kwam alleen uit California en we hebben even kort gepraat over wat ze van Gent vond etc ... aangezien ze uit California kwam heb ik niet geclosed.

Die kerel waar ik overdag mee was gaan daygamen had een meisje aangesproken die hij had geclosed en 's avonds uitgenodigd op het kot van zijn maat. Hij heeft haar daar ook geneukt. We hebben toen wat gechilled en een beetje een voordrink gedaan waarna we rond 0u00 besloten de straat op te gaan richting de Gentse feesten ...

We waren er nog maar net 5 minuten en één van die 2 kerels was al aan het kussen met een meisje die foldertjes kwam uitdelen. Daarna hebben ze nog enkele approaches gedaan waarvan nog enkele geclosed. Ik was even uit state en de 2 mannen besloten dat ik er terug moest inkomen dus het was mijn tijd om te approachen. We besloten daarom het spelletje "go" te spelen (echt een aanrader!). Het is simpel, als er een knap meisje (of meerdere) voorbijlopen dan moeten zij tegen mij "go" roepen en dan moet ik er op af gaan of ik moet twintig keer pompen ter plekke. Eerste keer was ik te pussy en heb ik twintig keer moeten pompen. We zaten even later in een bar buiten en er liepen twee knappe meisjes voorbij, now it was my turn. Ik sprong over de rand van het terras en liep hen achterna. Eén van de 2 meisjes was me tijdens het gesprek constant aan het cockblocken dus heb toen de missie afgebroken.

Nog geen vijf minuten later riepen ze weer "go" en ging ik weer op 2 meiden af. Ben toen hard afgewezen. Ik gaf het éné meisje een hand en zij gaf mij er één maar zei meteen: salut! en ze liepen allebei weg. Even later toen we weg waren van de bar was het weer mijn beurt en ben toen ook afgewezen. Afin, ik was even uit state en voelde me even echt kut. We zijn toen een club binnengestapt en die 2 kerels hebben me toen even achtergelaten omdat ze zelf meisjes aan het versieren waren. Ik wilde zelf niet met zo'n kutgevoel naar huis gaan dus ik moest echt nog zeker één approach doen. Ik stond even in de gang en zag zo'n 7 meisjes zitten (ze waren zeker niet allemaal knap) waarbij er 2 aan het dansen waren. Ik dacht 'f*ck it' liep op de 2 dames af en zei: "Jullie zijn wel een beetje raar." ze begonnen meteen te lachen en ik wist dat ik binnen was. Ik begon gewoon mee te dansen met hen en trok één van de andere meisjes bij mij waar ik even mee gedanst heb. Toen moesten ze ervandoor en ben verdomme vergeten om te closen.

Ik vond het een goede ervaring zeker omdat het de eerste keer was dat ik zo hard werd afgewezen. Het punt waar ik nu harder aan moet werken is het closen zelf.

Grtz!

Nieuwe Versierder
    Padzorz,

Ik ben van Gent anders kunnen we eens daygamen en night gamen? Wat denk je laat me iets weten en ik geef mijn coordinaten wel door en spreken we af of vrouwen te versieren.
    Met vriendelijke groet
    Stephane
    Stephane
    Ba. Elektronica - ICT
    GSM : +32-479170876
    PowerBasic Developer & Hardware Support

+ Reageren op discussie