Moghu,

adviezen steun of wat dan ook is eerlijk gezegd wat ik zoek.

5 jaar lang heb ik een relatie gehad met een vrouw.
nu na 5 jaar is het voorbij.

we hebben wel eerder een break gehad en elke keer kwam zij terug mede door praten en het niet los willen laten van mij uit.
elke keer dat het fout ging ging het fout door mij. iest wat ik erkende als zij het zij maar toch dat ik in mijn oude patroon viel.
ik had geen inzicht in wie ik was en wat ik deed.
iets wat ik nu zelf ben gaan inzien zonder input van haar. kan je vertellen dit is binnen gekomen als een bom.

probleem lag hem in de aandacht die ik haar gaf. ik was meer bezig met spullen en hobby. moest en zou het mooiste hebben. nooit ingezien dat al mijn geluk al 5 jaar naast me liep.
ik ben zelf tot de conclusie gekomen dat ik een materialist ben en dat ik haar achter gesteld heb in alles.
met dit inzicht is er heel veel veranderd mijn hart opende zich en gevoel ging stromen. zo ook alles wat ik wel voor haar voelde maar gesloten hield.
alles veranderde in mij. werd energiek om haar te verrassen een bloemetje een gedichtje een kleinigheidje haar te vertellen dat ze mooi lief warm en alles er om heen is.
wou van alles met haar doen in plaats van spullen. wou haar gelukkig maken koste wat het kost. zij stond/staat op Nr. 1 nu in alles wat ik doe.

tijdens deze openbaring heeft zij zich opengesteld voor een ander. en die is er ook gekomen. het is letterlijk fout gelopen op 2 dagen.
nu is ze in een prille relatie met hem.
maar ook heeft ze nog steeds gevoelens voor mij dit gaf zij ook aan.
meerdere keren gaf ze aan verward te zijn en stond ze versteld van hoe ik nu ben en wat ik voor haar doe. en wat ik deed was nog maar een klein iets bedoel ik was gebonden gezien haar nieuwe relatie.
ze heeft al aangegeven dat er twijfels zijn omtrent hem er is een afstand qua wonen, haar werk vraagt veel van haar. ze kon zelfs in weekenden tijd voor mij maken. waarin zij zelfs nog op zaterdag werkt.

tot gisteren berichten sturen naar elkaar zij die aangaf nog steeds het gevoel te hebben voor mij.
afgelopen zaterdag een zeer intiem samen zijn (zonder seks) waar zij zich relaxter als ooit voelde. het voelde zo vertrouwd zij ze. ze gaf zelfs aan op een gegeven moment dat ze seks met me zou hebben als we door hadden gegaan. ik heb hierin zelf gezegd dat dat niet handig is uit respect voor haar. alles was verwarrend voor haar. tranen liepen tijdens het knuffelen.

gisteren kwam het bericht dat ze kiest voor de ander,
ze wou hem geen pijn doen en ze heeft een leuke man waarom dat laten gaan,

ik heb mezelf gevonden weer waar ik heel blij me ben.
mijn idee was het haar te laten zien en daarmee haar hart weer te veroveren en zo een toekomst op te bouwen.
maar helaas in de paar weken dat ik haar mij heb kunnen laten zien wie ik werkelijk ben is het gisteren tot een abrupt einde gekomen waarin ze gevraagd heeft of ik niks meer wil doen naar haar toe. ze wil gaan voor de ander.

met alles wat er aan gevoel is vrij gekomen is het wel erg moeilijk nu.
alles is nieuw. ik weet een ding zeker ik wil mijn leven met haar delen.
nu alleen haar nog terug krijgen.

alle input is welkom,
mensen die vergelijkbare situaties hebben gehad.
ideeen tips nom maar op.
zo alleen als ik leefde zo alleen ben ik nu.