web analytics

Hoe Fitness Zal Helpen Om Vrouwen Te Versieren

liefde voor jezelf

Het is vrij algemene kennis dat vrouwen meestal aangetrokken zijn tot een sterke man, maar dat hoeft niet te betekenen dat je er als een bodybuilder uit moet zien. Vroeger was het wel zo dat mannen zo groot als monsters wel de mooiste vrouwen kregen, maar sinds kort (sinds het begin van de nieuwe eeuw) is er een switch qua gedachtegang gekomen.

Vrouwen vallen nu eerder voor een atletisch getraind lichaam dan een als Schwarzenegger uitziende man. Sterker nog, je hoeft er maar een beetje qua lichaam fit en gezond uit te zien en een goede mentaliteit en denkwijze hebben tegenover vrouwen en versieren, dan kom je al best ver, in de meeste gevallen verder dan een spierbundel.

Wij als mannen willen altijd mooie vrouwen hebben met een prachtig lichaam, wij willen, willen en willen meer. Mannen zijn heel erg van het uiterlijk, vraag aan een man waar hij op valt bij vrouwen en hij begint met fysieke eigenschappen.Voor vrouwen geldt het tegenovergestelde.

En als een vrouw een eigenschap noemt van het uiterlijk waar ze op valt, heb je grote kans dat ze een man voor zich ziet met een nette six-pack.

Hoe zal fitness dan helpen bij het versieren van vrouwen? Je werkt voornamelijk aan jezelf en je wordt beetje bij beetje steeds meer beloond voor wat je zal bereiken tijdens het trainen.

In het volgende artikel deel ik mijn perceptie over hoe fitness jou zal helpen bij het versieren van vrouwen. Veel leesplezier…

De Training

In het begin zal je denken dat er heel veel zwaar werk voor je ligt, en je kan niet meer gelijk hebben, het is ook heel zwaar werk. Maar zeker de moeite waard. Een heel belangrijk aspect dat mensen (mannen) vaak vergeten is dat wanneer je nog nooit regelmatig naar de sportschool bent geweest, dat je de consistentie er wel in moet houden. Eén keertje een dagje fitnissen zal het hem niet doen. Van een half uur cardio, en een beetje gewichtjes op tillen word je niet sterker van en je wordt er ook niet gezonder van als je lichaam het maar als éénmalig ziet.

Wanneer je jezelf gaat inschrijven, onthoud dan dat je er een routine van moet maken. Minimaal drie keer per week is het gemiddelde dat mensen trainen. Persoonlijk train ik vier tot vijf keer in de week. Mijn training is dan anders maar daar zullen we het zo weer even over hebben.

Doelen

Wanneer je doelen stelt voor jezelf tijdens het fitnissen kan dit heel goed helpen om meer zelfverzekerdheid op te bouwen. Uit persoonlijke ervaring weet ik nog dat ik januari, dit jaar, op de maandag ging trainen waarvan mensen zeggen dat het de meest depressieve dag is van het jaar, het klopt ook want je voelt het.

Mensen creeëren allerlei soorten goede voornemens en maken beloftes aan zichzelf die ze maar twee à drie weken volhouden en dan gewoon weer laten vallen. Geen consistentie dus. En dit gebeurt dan meestal op de meest depressieve maandag van het jaar. Op deze dag was ik dus mijn cardio gaan doen en ik wilde het een half uur volhouden op een hele zware stand. Als ik er even op terug kijk moest ik echt doorzetten met zware moeite om het uiteindelijk klaar te krijgen. Ik haalde het, en hoe? Door tegen mezelf te zeggen:

”Doe het voor het gevoel, het gevoel dat je iets fantastisch bereikt hebt, de meest depressieve dag van het jaar is maar een excuus om niks te gaan doen, en ik ben een DOENER!”

Hoe jij zal trainen is afhankelijk van wat jij wilt. Wil jij wel een spiermassa hebben waar je U tegen zegt? Dan moet je je daar vooral op concentreren. Daarbij komt uiteraard heel veel proteïne, ontzettend veel eten en heel (heel erg) zwaar trainen. Spiermassa bouw je op door weinig tot geen cardio te doen want cardio brandt namelijk ook spieren af, niet alleen vet.

Net als wanneer je pas begint met vrouwen verieren, vind je eerst een hele hoop informatie en begin je dan met de praktijk. Ik zou zeggen dat dit ook dan een beetje voor fitness geldt, het kan geen kwaad om eerst een beetje te gaan onderzoeken wat je allemaal wilt doen en vooral hoe je het wilt doen. Voeding is ook super belangrijk tijdens het trainen, doe hier voldoende onderzoek naar en kies wat voor jou het beste zal werken.

Vrouwen & Fitness

Hoe zekerder jij je gaat voelen over jezelf en jouw uiterlijk, hoe meer je dat zult uitstralen en des te meer vrouwen dat dan zullen aanvoelen. Vrouwen willen dan eventjes je buik gaan voelen of even in je armen gaan prikken om te vragen hoe hard je biceps geworden zijn.

Stel dat jij wilt gaan afvallen, dan is dat ook een heel goed en mooi verhaal om te vertellen. Persoonlijk, woog ik begin vorig jaar op z’n meest 103 kilo! Dit vond ik echt niet kunnen en ik merkte ook aan mezelf dat ik echt lui was geworden. Te veel eten, te veel luieren, te weinig beweging. Tegenwoordig schommel ik tussen de vijf- en zevenentachtig kilo. Voor wat ik persoonlijk wil ben ik er ook nog niet, in het begin was het uiteraard heel erg veel cardio, minimaal vijfhonderd calorieën verbranden per dag met heel veel water en goed eten. Nu mag ik wel iets minder cardio doen en ben ik veel met gewichten bezig.

Andere Mogelijkheden

Stel dat fitness echt niet jouw ding is. Als je het nog nooit gedaan hebt dan moet ik je wel eerlijk vertellen dat je het zou moeten gaan doen. Voor de ervaring om uit je comfort zone te stappen, ik snap heel goed dat het heel lastig kan zijn in het begin, het is echter een kwestie van gewenning, mentaal zowel als fysiek.

Een vechtsport naar keuze kan ook helpen. Kung Fu kan heel explosief en rustgevend zijn. MMA, Kickboksen, Thaiboks/Muay Thai zijn heel explosief en daar zal je vaak helemaal kapot van thuiskomen, maar je bouwt ook een goed zelfvertrouwen op, en vrouwen voelen zich dan veilig met iemand die zichzelf goed kan verdedigen uiteraard.

Meditatie in de richting van Boeddhisme kan heel goed helpen om tot rust te komen en om in het hier en nu te leven, vrouwen houden ook van een pure levensgenieter.

Het is ook belangrijk om te weten dat er genoeg dingen zijn om een bepaalde structuur in je leven te krijgen, een interessant leven is ook aantrekkelijk en met dit artikel wilde ik ook graag inzicht geven in wat er in het dagelijks leven te bieden is. Vrouwen versieren begint bij werken aan jezelf.

Groetjes, Arellius*

4 Reacties op "Hoe Fitness Zal Helpen Om Vrouwen Te Versieren"

  1. Marco

    zegt:

    Hoi ,

    Wil hier op reageren met het volgende. Hier word over aan jezelf werken gesproken,dat is precies wat ik aan het doen ben. Heb namelijk een slechte periode achter de rug (scheiding,dochter etc ). Ben al wel ver gekomen,maar heb daardoor nog geen succes verhaaltje voor jullie. Ben eerst alle info aan het opnemen en goed begrijpen.

    Zodra ik wel een succes verhaaltje heb,ga ik dat zeker delen met jullie.

    Groetjes Marco

  2. willem

    zegt:

    Ik heb al jaren een six pack en een afgetraind lichaam dankzij fitness, hardlopen, kickboxen en wielrennen maar vrouwen valen puur op een knap (beetje vrouwelijk) gezicht van een man, is mijn ervaring. Ik heb een mannelijk gezicht (niet alla Johnny depp) en daar vallen vrouwen tegenwoordig niet meer op helaas. Al mijn vrienden die een beetje een vrouwelijke uitstraling hebben hebben een mooie vriendin…bierbuik maakt dan geen klap uit. Groeten Willem 🙂

  3. RomeroDasilva

    zegt:

    Voor mijn heeft het fitnessgedeelte geholpen. Het heeft voor mij gezorgd voor meer uithoudingsvermogen, dit zou goed van pas kunnen komen in bed. Het zorgt er verder voor dat ik mijn grenzen verleg. Eenieder kan meer als dat die denkt. Of dat nou die 8 km in onder 35 minuten lopen is. Of die bench press van 150. Ik verlegde mijn grenzen toen ik in defensie zat des te meer, ik raad iedereen dan ook aan om te fitnessen vooral omdat het je gezondheid bevordert, maar ook om die grens in jezelf te verleggen zeker als je leeft in de 9-5 baan.

  4. RomeroDasilva

    zegt:

    Excuseer mij een Bench press van 150, ik vind het super als het kan maar het komt niet voor.

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *