web analytics

Hoe Je Goede Voornemens Werkelijkheid Worden (o.a. Vrouwen Versieren)

We zijn inmiddels een week verder na de Nieuwjaarswisseling. Een periode waarin veel Nederlanders tot inkeer komen en proberen hun vastgeroeste levensstijl te veranderen.

Maar liefst 80% van de Nederlanders begint met goede voornemens aan het nieuwe jaar.

Het zijn meestal voornemens die betrekking hebben op de bekende zaken zoals: afvallen, meer sporten of stoppen met roken.

Hoe zit het met jouw goede voornemens? Ben je al enthousiast begonnen of ondertussen alweer hopeloos afgehaakt?

In het laatste geval, wees gerust, je bent namelijk niet de enige..

Het ING Economisch Bureau deed enkele jaren geleden onderzoek naar Nieuwjaar voornemens van Nederlanders en kwam met verontrustende cijfers:

voornemensnieuwejaar

Slechts 1 op de 4 Nederlanders bereikte in het nieuwe jaar daadwerkelijk zijn doelstellingen.

Dit zegt iets over de belabberde manier waarop mensen proberen hun voornemens te behalen.

 Het is namelijk opvallend (en verontrustend) dat het voor de meeste mensen nog geen maand duurt voordat ze weer teruggevallen zijn in hun oude gewoontes.

Ze hebben hun sportschool abonnement opgezegd, zijn terug op hun oude gewicht en roken weer volop.

Ook op het gebied van vrouwen versieren hebben veel vrijgezelle mannen deze voornemens. Er zijn altijd veel mannen die graag meer seks willen, of juist een serieuze relatie willen beginnen met een leuke dame.

Ze beginnen enthousiast met Tinderen, struinen dating sites af of spreken met zichzelf af dat ze enkele vrouwen op een stapavond aan zullen spreken.

De realiteit is dat ook hier vaak weinig tot niks van terecht komt.

***************************

Zonder Sociaal Zelfvertrouwen Ben Je Niks!

Je kan alle versiertactieken overslaan en goed worden in versieren door te werken aan je sociale zelfvertrouwen.

Andersom werkt het precies hetzelfde. Als jij diep van niet jezelf erop vertrouwt dat jij een vrouw waard bent, dan zal je haar nooit krijgen.

Ze zal aanvoelen dat jij je voelt alsof je niet op dezelfde hoogte als haar zit. Ze zal je afwijzen.

Als je goed oplet dan zit achter elke versiertechniek sociaal zelfvertrouwen verscholen.

Daarnaast kan je sociaal zelfvertrouwen op elk vlak in je leven gebruiken.

Het is nuttig voor je werkrelaties, je vriendschappelijke relaties, je familierelaties en natuurlijk je liefdesrelaties.

Dus klik op deze link, werk aan je zelfvertrouwen en ontdek het verschil dat sociaal zelfvertrouwen maakt met vrouwen.

***************************

Waarom Goede Voornemens Vaak Weinig Uithalen

loesjevoornemens

Je vraagt jezelf misschien af waarom de meeste goede voornemens tot niets uitlopen. Dat heeft meerdere redenen:

Reden #1: Iedereen Doet Er Aan Mee

Als mensen goede voornemens maken doen ze dat vaak omdat het een soort ‘’traditie’’ is waar ze graag aan meedoen.

Ze staan op dat moment niet alleen, want half Nederland maakt die goede voornemens.

Een maand later staan ze er nagenoeg alleen voor. Iedereen in hun omgeving praat niet meer over hun doelen (en is waarschijnlijk gestopt) dus ze worden niet meer gemotiveerd door hun omgeving.

Uiteindelijk raak je zo gedemotiveerd dat je fitnessmaatje voor de zoveelste keer niet op komt dagen of dat je familieleden weer zijn begonnen met roken en besluit je de goede voornemens ook maar in de kast te stoppen..

Vind je het moeilijk om vrouwen te benaderen?

Werken aan je sociale zelfvertrouwen zou dan een goede eerste stap kunnen zijn.

Als je je sociale zelfvertrouwen op orde hebt dan zal de angst om gesprekken te beginnen sterk verminderen.

Klik op de link hieronder om er meer over te ontdekken:

Sociaal Zelfvertrouwen Risicovrij Uitproberen

Reden #2: Je Misbruikt Je Voornemens

En daarnaast misbruiken veel mensen hun goede voornemens als een excuus om tijdens de kerstdagen en oud en nieuw even lekker los te gaan.

Ze proppen zich vol tijdens de kerstdagen en gieten drank naar binnen alsof het ranja is.

Vervolgens gebruiken ze daarbij de bekende smoes dat alles wat ze nu opeten er vanaf zal gaan zodra er begonnen wordt met de goede voornemens zoals sporten en een gezonder eetpatroon.

In werkelijkheid houden mensen enkel zichzelf voor de gek en blijven ze zitten met extra kilo’s aan overtollig vet.

Je herkent het waarschijnlijk zelf wel. Je wilt wel maar uiteindelijk lukt het maar niet..

Reden #3: Het Kost Teveel Moeite

Het is verdomd irritant als het einde van het nieuwe jaar nadert en je uiteindelijk moet toegeven dat er niks is terecht gekomen van je goede voornemens. Veel mensen zijn nu eenmaal zwak en lui ingesteld.

Veel mensen willen wel, maar ervoor werken vinden ze teveel moeite.

Als ze al beginnen, haken ze af bij de eerste tegenslag omdat het ze teveel moeite en energie kost. Anderen missen de hulpmiddelen om het vol te houden.

Gelukkig heb ik een krachtige tip voor je die je zal helpen met het behalen van je doelstellingen als je er daadwerkelijk voor wilt gaan.

Want uiteindelijk ben jij de enige die jezelf kunt veranderen. Niemand anders kan het voor je doen, daarom is het zo belangrijk om te weten hoe je de finish kan bereiken.

Het Geheim Waarmee Jij Slechte Gewoontes Doorbreekt 

Goede voornemens

Mensen roepen altijd dat ze van alles willen bereiken. Toch komt er in de meeste gevallen niks van terecht. De kans is groot dat ze het ‘’geheim’’ van doelen bereiken niet begrijpen.

Wat dat ‘’geheim’’ is?

Je moet ervoor zorgen dat je de juiste dingen vaak genoeg doet.

Klinkt simpel?

Dat lijkt het misschien, maar in werkelijkheid doen mensen de dingen niet vaak genoeg waardoor het nooit een gewoonte kan worden. 

Het komt omdat je hersenen zijn ingesteld op je oude routine. Je hersenen willen niet veranderen omdat het gevaar en angst kan opleveren.

Het is niet voor niks dat je wat paniek ervaart als je deelneemt aan een groepsles in de sportschool of voor de eerste keer besluit je nieuwe hardloopschoenen aan te trekken en de deur uit te gaan.

Waarom Je Het Minimaal 28 Dagen Wilt Volhouden

Recente Amerikaanse hersenonderzoeken tonen aan onze hersenen minimaal 28 dagen nodig hebben om een nieuw gedragspatroon te erkennen en op te nemen.

Door minimaal een maand lang aan je nieuwe levensstijl te werken bouw je nieuwe neuronale verbindingen in je hersenen.

Het dagelijks herhalen van je nieuwe gedrag verstevigd deze verbindingen en zorgt ervoor dat op en duur je oude gedrag vervangen voor het nieuwe.

Nu weet je dus ook waarom veel mensen het nooit zullen halen..

Ze hebben niet de discipline om er minimaal een maand lang aan te werken..

Ze kennen deze wetenschappelijke ‘hack’ niet.

Nu je weet wat er concreet voor nodig is om een verbeterde levensstijl te creëren heb je geen excuusjes meer om er niet tegen aan te gaan!

Maar omdat ik weet dat het verdomd lastig is geef ik je nog enkele praktische tips mee die ervoor zorgen dat jij aan het einde van dit jaar je doelstellingen hebt behaald.

Deze 4 tips maken zullen het je een stuk makkelijker maken om het de komende 4 weken vol te houden.

Natuurlijk kun je een tegenslag krijgen en duurt het daardoor twee maanden langer voordat jij je doel bereikt. Dat is niet erg. Je komt er wel.

Het gaat er namelijk om dat jij het proces in gang zet. Begin vandaag nog met het verbeteren van jezelf!

Hierover heb ik vier stappen beschreven die ervoor gaan zorgen dat jij aan je doel kunt gaan werken.

4 Stappen Om Je Doelen Te Stellen 

doelstellingen

Stap #1: Bedenk wat je wilt en waarom

Allereerst moet je natuurlijk bedenken wat je wilt. Dit kan van alles zijn, van stoppen met roken tot het krijgen van een vaste relatie.

Zorg er ook voor dat je jezelf inbeeld waarom je het wilt. Je maakt je verlangens zo alleen maar sterker en krijgt dus meer motivatie.

Maak een lijstje en schrijf op waar je diep van binnen naar verlangt. Het mag van alles zijn.

Wat zou je ontzettend graag willen bereiken?

Stap #2: Bedenk wat je ervoor nodig hebt

Bedenk voor jezelf wat je nodig hebt om je doel te bereiken.

Als je wilt stoppen met roken is dat simpel. Je moet er gewoon voor zorgen dat je geen sigaretten meer opsteekt. Maar dan ben je er natuurlijk nog niet.

Maak het zo concreet mogelijk:

In het geval van roken zou je kunnen denken aan Champix, een medicijn dat recentelijk op de markt is gebracht en effectief blijkt te zijn in het helpen stoppen met roken.

Als je een bijvoorbeeld een gespierd lichaam wil ligt dat anders. Je zult een trainingsschema moeten opstellen, je voeding aanpassen en vooral heel veel moeten trainen.

In dat geval ga je vandaag nog een lidmaatschap afsluiten bij je lokale sportschool en vraag je om een afspraak met de aanwezige fitnessinstructeur.

Heb je moeite met het versieren van vrouwen en weet je niet goed hoe je nu het beste kunt beginnen?

Naast wekelijkse artikelen en een gratis nieuwsbrief waarin je veel tips en technieken krijgt, bieden we ook kwalitatieve producten op maat aan die je kunnen helpen met de versier problemen waar je momenteel tegenaan loopt.

Kijk eens op deze pagina welk product het beste bij je past.

Stap #3: Noteer welke stappen je gaat ondernemen

Nadat je weet wat je moet doen is het belangrijk om te weten wanneer je het gaat doen. Noteer dit en zorg ervoor dat je er niet omheen kunt.

Stap #4: Begin Er Nu Mee 

Dit is de simpelste en misschien wel de meest belangrijke stap. Begin vandaag nog met werken aan je doelen. Doe dit zo snel mogelijk en blijf ermee doorgaan.

Ook heb ik nog 3 tips die ervoor zorgen dat je dit ook echt volhoudt.

3 Tips om jouw doel ook echt te behalen

Tip #1: Begin Gewoon

Ik zei het net al: Het simpelste maar daarnaast ook beste advies wat ik je kan geven is: begin gewoon.

Daarmee bedoel ik dus dat je er NU mee moet beginnen. Want van uitstel komt nou eenmaal vaak afstel. Ook zorgt al dat uitstellen ervoor dat je er steeds meer tegenop begint te kijken. Je maakt er als het ware steeds meer een ‘’vervelende taak’’ van in je hoofd.

Daarom is het belangrijk dat je er NU mee begint. Ja, letterlijk NU. Dus: sluit dit artikel af en begin.

Ben je nu nog aan het lezen?

Het zou kunnen dat je met jouw doel niet letterlijk nu kunt beginnen. Mocht dat zo zijn, plan dan een datum in met wanneer je begint en houd jezelf er ook aan.

Tip #:2 Doe Steeds Wat Meer 

Er zijn mensen die ineens stoppen met een slechte gewoonte. Dat is in principe heel goed. Vooral met hardnekkige verslavingen zoals roken. Als je daarmee probeert te ‘’minderen’’ haalt het vaak weinig uit.

Toch ligt dit anders met zaken zoals bijvoorbeeld sporten of vrouwen aanspreken. Er zijn mensen die er enthousiast mee beginnen, maar dit onbewust steeds afbouwen.

Je herkent het vast wel als je ooit een sportschool abonnement hebt gehad. In het begin ging je vier keer per week, maar dat werd steeds minder.

Daarom moet je ervoor zorgen dat je niet steeds minder doet, maar steeds meer. Je kunt namelijk beter opbouwen dan afbouwen als het om goede gewoontes gaat.

Natuurlijk kun je het beste meteen vier keer per week naar de sportschool gaan en dat ook blijven doen, maar dat lukt niet iedereen. In dat geval kun je dus beter opbouwen dan afbouwen.

Tip #3: Zorg Voor Een Stok Achter de Deur 

coaching

Ook helpt het als je een zogeheten ‘stok achter de deur’ hebt. Dit kan op allerlei manieren.

Je kunt bijvoorbeeld sporten met je fitness-maatje of samen vrouwen versieren met een wingman (eventueel link naar een wingmen artikel) Als je het samen met iemand doet, motiveer je elkaar.

Ook kun je professionele hulp inschakelen.

Denk hierbij aan een fitness trainer die je helpt gespierd te worden of een online videocursus die ondersteunt bij het verbeteren van je skills met vrouwen.

Natuurlijk ben jij de enigste die je succesvol maakt, maar een ‘’coach’’ of trainer kan bijvoorbeeld heel handig zijn.

Niet alleen vertelt hij of zij je precies wat je moet doen, je word ook nog eens gemotiveerd om actie te blijven ondernemen. Daarnaast kan zo’n coach je ook precies de juiste richting in sturen.

Je voorkomt zo dat je verkeerde dingen doet en zo dus als het ware ‘’de verkeerde richting inloopt’’. Dat zou namelijk nogal zonde van je tijd zijn.

Een coach of kwalitatieve producten kunnen je hiervoor behoeden.

Staat dit je tegen omdat het geld kost? Realiseer jezelf dan dat weinig dingen echt gratis zijn.

En daarnaast er is nog iets met dingen die geld kosten..

Het zorgt ervoor dat je daadwerkelijk je best gaat doen. Je hebt er immers voor betaald!

Het probleem met dingen die gratis zijn is dat mensen er vaak de waarde niet van inzien. Mensen zijn nu eenmaal geneigd eerder waarde te hechten aan iets dat ze geld heeft gekost.

Door er een financieel bedrag aan te verbinden zorg je zelf nota bene voor een extra stok achter de deur.

Begin vandaag nog met het werken aan je goede voornemens en laat jezelf en anderen dit jaar versteld staan! 

Krijg het zelfvertrouwen dat je altijd al had willen hebben binnen 30 dagen

Simon Zomerdijk heeft een methode ontwikkeld om snel meer zelfvertrouwen te ontwikkelen. Je leert een hele reeks technieken om je zelfvertrouwen te ‘boosten’!

Er is geen enkele goede versierder die geen zelfvertrouwen heeft.

Zelfvertrouwen zit namelijk achter elke goed uitgevoerde versierpoging.

Als je zelfvertrouwen op orde is, dan zal je automatisch de juiste lichaamstaal uitstralen en de juiste woorden zeggen.

Bekijk Simon’s unieke aanpak en ontdek direct of het voor jou werkt:

Sociaal Zelfvertrouwen Risicovrij Uitproberen

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *