web analytics

Gastartikel: Helpt bodybuilding bij het versieren van een vrouw? Zeker wel!

Dit is een artikel geschreven door Jurjan, blogger op bodybuildingblog.nl :

Je innerlijk is van belang bij het versieren van een vrouw, maar ook je uiterlijk kan een hoop helpen bij het versieren. Vrouwen verschillen niet heel veel van mannen, ook zij hebben liever een partner die er fit en gezond uitziet.

Hoe zelfverzekerd je bent heeft grote invloed op hoe succesvol je zult zijn bij het versieren van een vrouw. Voel je je zeker over jezelf, dan zul je eerder op een vrouw afstappen en haar aanspreken.

Wanneer je goed in je vel zit is je lichaamstaal en uitstraling ook beter en dit zullen vrouwen ook oppikken. Vrouwen kunnen het ook waarderen als jij energie in jezelf steekt om goed voor de dag te komen.

Ben je op dit moment niet tevreden over jezelf en heb je niet het zelfvertrouwen om vrouwen te versieren, dan zal je er wat aan moeten doen! Neem jezelf onder handen, zo kun je bijvoorbeeld gaan bodybuilden.

***************************

Zonder Sociaal Zelfvertrouwen Ben Je Niks!

Je kan alle versiertactieken overslaan en goed worden in versieren door te werken aan je sociale zelfvertrouwen.

Andersom werkt het precies hetzelfde. Als jij diep van niet jezelf erop vertrouwt dat jij een vrouw waard bent, dan zal je haar nooit krijgen.

Ze zal aanvoelen dat jij je voelt alsof je niet op dezelfde hoogte als haar zit. Ze zal je afwijzen.

Als je goed oplet dan zit achter elke versiertechniek sociaal zelfvertrouwen verscholen.

Daarnaast kan je sociaal zelfvertrouwen op elk vlak in je leven gebruiken.

Het is nuttig voor je werkrelaties, je vriendschappelijke relaties, je familierelaties en natuurlijk je liefdesrelaties.

Dus klik op deze link, werk aan je zelfvertrouwen en ontdek het verschil dat sociaal zelfvertrouwen maakt met vrouwen.

***************************

Waarom bodybuilding?

Om overtollig vet, zoals een bierbuik weg te krijgen kun je afvallen door gezonder te gaan eten en gaan hardlopen of fietsen.

Doe je dit goed, dan zal je op den duur slanker en gezonder worden, maar wat is er mooier dan fit en gezond te zijn? Ik weet het wel, namelijk fit, gezond en ook nog eens krachtig zijn!

Het klopt zeker dat je gewicht kan verliezen dankzij het volgen van een dieet of cardio oefeningen, maar door krachttraining zal je veel calorieën verbranden.

Het kan zelfs zo zijn dat je door oefeningen met gewichten meer calorieën verbrand dan wanneer je gaat hardlopen of fietsen. Vooral als je veeleisende oefeningen als squats, bankdrukken of deadlifts gaat doen.

Dankzij krachttraining krijg je ook te maken met het feit dat je zelfs na het sporten nog calorieën verbrand(afterburn effect). Je lichaam verbruikt namelijk nog steeds energie om je spieren te herstellen en om nieuwe spieren te bouwen. Hoe intensiever je traint, hoe langer het effect.

Ga dus niet alleen diëten en aan cardio doen, maar pak de gewichten op. Word een bodybuilder!

Jij bepaald hoe je eruit ziet

“Bodybuilder? Word ik dan niet overdreven gespierd?” Het antwoord is simpel, nee!

Wees maar niet bang dat je er snel uit zult zien als Arnold Schwarzenegger. Een fanatieke bodybuilder leeft voor zijn sport en heeft er veelal jaren in gestoken om er zo uit te zien.

Als beginner zul je relatief snel spieren kunnen kweken, maar na verloop van tijd wordt dit steeds moeilijker.

Als je jou planning met betrekking tot bodybuilding goed uitvoert heb jij de totale controle over hoe je lichaam er uit zal gaan zien.

Bedenk wel dat je moeite zult moeten doen om wat te bereiken, je kunt niet zomaar even besluiten om voortaan elke dag naar de sportschool te gaan.

Bodybuilding is niet tijdelijk zoals een dieet dat bijvoorbeeld wel is. Het is een proces en vraagt discipline en veel werk. Een goed plan voordat je begint maakt het proces simpeler.

Vind je het moeilijk om vrouwen te benaderen?

Werken aan je sociale zelfvertrouwen zou dan een goede eerste stap kunnen zijn.

Als je je sociale zelfvertrouwen op orde hebt dan zal de angst om gesprekken te beginnen sterk verminderen.

Klik op de link hieronder om er meer over te ontdekken:

Sociaal Zelfvertrouwen Risicovrij Uitproberen

Waar moet je bij bodybuilding aan denken?

Als je met bodybuilding gaat beginnen zul je met gewichten gaan werken. Ga niet te hard van start en vanuit het niks ineens vijf of zes keer per week trainen, want je lichaam kan op deze manier niet goed wennen aan de extra inspanning dat het moet leveren.

Te vaak trainen of ‘over training’ kan blessures veroorzaken, zo geef je je beschadigde spieren niet de kans om te kunnen herstellen en groeien. Je spierweefsel kan zo zelfs afnemen in plaats van toenemen.

Begin je dan kan je beter drie dagen in de week trainen, waarbij je na elke training een rustdag neemt. Je lichaam kan op deze manier beter herstellen en je spieren kunnen groeien. Spieren groeien namelijk niet wanneer je traint, maar juist wanneer je rust.

Cardio hoort ook bij bodybuilding, zo zul je je sixpack nooit zien als je geen cardio doet.  Probeer dagelijks zo’n 30 minuten aan cardio te besteden. Dit kun je doen door te gaan hardlopen en fietsen, maar ook tijdens huishoudelijke klusjes verbrand je soms meer calorieën dan je zou verwachten.

Indien je er gespierd uit wilt zien zal je naast veel training ook moeten eten als een bodybuilder. Wat je daarom in ieder geval moet doen is genoeg eten om je lichaam in staat te stellen om spieren te kweken. Dit klinkt makkelijk, maar besef je wel dat te weinig eten één van de meest voorkomende redenen is waarom mensen niet groeien.

Verder is het natuurlijk niet zo dat je alles maar kunt eten om groot te worden. Verkeerd eten kan ervoor zorgen dat je spieren verdwijnen onder een laagje vet.

Je moet vanaf nu rekening houden met wat je eet en hoeveel je ervan eet. Af en toe mag je jezelf wel belonen na een week van trainen, wat veel bodybuilders bijvoorbeeld doen is zes dagen per week gezond eten en dan één dag ongezond.

Naast dat je je eetpatroon verandert moet je ook anders gaan drinken. Drink minder frisdrank, bier en wijn en meer water. Probeer in ieder geval zo’n 2 liter water per dag te drinken.

Op de dagen dat je traint drink je gemakkelijk deze hoeveelheid, alleen al bij een flinke training verbruik je al snel een liter, maar op de dagen dat je niet traint wil je dit nog wel eens vergeten.

Bij bodybuilding is je mentale instelling ook belangrijk. Je zult niet altijd even veel zin hebben om te sporten, maar tracht negatieve gedachtes om te zetten in positieve; ik kan het, ik ga het doen en ik ben de beste.

Jouw ideale lichaam is het doel voor de lange termijn. Wanneer je gezond leeft en je lichaam op een positieve manier ( grotere spieren, sixpack, minder vet) ziet veranderen zal dit je zelfvertrouwen goed doen. Met dit nieuwe zelfvertrouwen stap je nu wel op die mooie meid aan de bar af, of komt ze juist op jou af.

Wil je meer te weten komen over bodybuilding, bezoek dan eens de site bodybuildingblog.nl. Hier kun je allerlei informatie vinden op het gebied van bodybuilding, fitness, afvallen en voeding.

 

Krijg het zelfvertrouwen dat je altijd al had willen hebben binnen 30 dagen

Simon Zomerdijk heeft een methode ontwikkeld om snel meer zelfvertrouwen te ontwikkelen. Je leert een hele reeks technieken om je zelfvertrouwen te ‘boosten’!

Er is geen enkele goede versierder die geen zelfvertrouwen heeft.

Zelfvertrouwen zit namelijk achter elke goed uitgevoerde versierpoging.

Als je zelfvertrouwen op orde is, dan zal je automatisch de juiste lichaamstaal uitstralen en de juiste woorden zeggen.

Bekijk Simon’s unieke aanpak en ontdek direct of het voor jou werkt:

Sociaal Zelfvertrouwen Risicovrij Uitproberen

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *